Do's & don'ts voor een succesvolle crossmediale titel

donderdag 12 oktober 2017, 15.30 - 18.00

VOL. Inschrijven is niet meer mogelijk. Laat hier je gegevens achter op de wachtlijst. We nemen contact met je op als er plekken vrijkomen.  

Op donderdag 12 oktober a.s. organiseert de NVJ sectie Tijdschrift de bijeenkomst:
‘Do's & don'ts: Hoe groeit een mediamerk uit tot een succesvolle crossmediale titel en welke skills moet je dan beheersen als journalist?’

TV, magazine, online, events - gewoon alleen een blaadje maken is er niet meer bij. Titels zetten zich als crossmediale merken in de markt om meer mensen te bereiken en inkomensstromen te genereren. Is daar een succesformule voor? Wat zijn de valkuilen? En wat betekent het voor jou als journalist? 

Programma 

Inloop 15.30, programma van 16.00 - 17.30 uur, na afloop napraten en borrel.

Moderator: Klaske Tameling

Met als gasten: Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Maria Visser, hoofdredacteur &C, Bram de Leeuw, creatieve strategie &C en Arendo Joustra, hoofdredacteur Elsevier weekblad.
 

Aanmelden

Deelname aan het evenement is gratis. Leden en niet-leden zijn van harte welkom.

Klik hier om je te registreren voor dit evenement

Tip: log voor het aanmelden altijd eerst in bij Mijn NVJ en pas je voorkeuren aan, dan hoef je je gegevens niet in te vullen (meer info hierover).