Nieuws

Tijd om je tarief te indexeren

Ondernemers hogen hun tarieven elk jaar een beetje op. Door te indexeren blijven je inkomsten tenminste gelijk aan consumentenprijzen die ook elk jaar stijgen. Zeker nu met de hoge inflatie! De NVJ, NVF, Auteursbond en De Coöperatie roepen hun leden daarom op om hun tarieven professioneel te indexeren. Hier lees je hoe én met welk percentage je jouw tarief zou kunnen verhogen. Lees meer over Tijd om je tarief te indexeren

11 november 2021

Laatste plaatsen beschikbaar voor gratis training fotojournalisten

NVJ Academy heeft een online training ‘Onderhandelen & Ondernemen’ ontwikkeld speciaal voor fotojournalisten die lid zijn van de NVF. Tijdens twee middagen krijg je antwoord op vragen als: in welke vijver met klanten vis je? Wat voegt jouw product toe aan de business van je (potentiële) klanten? Hoe onderhandel je over je tarief? Wees er snel bij want voor de training op 2 en 9 oktober zijn nog twee plekken beschikbaar. Lees meer over Laatste plaatsen beschikbaar voor gratis training fotojournalisten

28 september 2020

750 fotojournalisten ondertekenen petitie voor betere tarieven

Vanwege de Corona-crisis is de campagne Journalistiek heeft een Prijs tot nader order uitgesteld. Toch willen we de freelance fotojournalisten één uitslag niet onthouden: de petitie onder fotojournalisten voor meer erkenning en betere tarieven heeft in de afgelopen weken maar liefst 750 handtekeningen opgeleverd. Hiermee wordt de urgentie van de boodschap onderschreven en de wil om door te gaan bekrachtigd. Lees meer over 750 fotojournalisten ondertekenen petitie voor betere tarieven

16 maart 2020

Jop de Vrieze: ‘Dit keer kunnen we echt het verschil maken’

Freelance journalisten en fotojournalisten voeren vanaf deze week gezamenlijk campagne voor betere tarieven en betere voorwaarden. Onderzoeksjournalist Jop de Vrieze doet ook mee. ‘Dit is niet de zoveelste bijeenkomst over hoe zwaar we het hebben. Dit keer kunnen we echt verschil maken. Daarvoor hebben we dan wel zoveel mogelijk mensen nodig.’ Lees meer over Jop de Vrieze: ‘Dit keer kunnen we echt het verschil maken’

11 maart 2020

Wat werknemers moeten weten over de campagne Journalistiek heeft een Prijs

Binnen de campagne Journalistiek heeft een Prijs trekken freelance journalisten en fotojournalisten samen op voor betere tarieven en voorwaarden. De NVJ en vier mediabedrijven gaan gesprekken voeren over betere arbeidsvoorwaarden voor freelancers. Wat zullen de werknemers merken van deze campagne? Onderhandelaar en secretaris Ellen Bonke beantwoordt 4 prangende vragen. Lees meer over Wat werknemers moeten weten over de campagne Journalistiek heeft een Prijs

5 maart 2020
Resultaat 1 - 10  (van 116)

Pagina's

Verfijn resultaten

Trefwoorden