Nieuws

NVJ heeft een vacature voor een Belangenbehartiger/onderhandelaar

In verband met het vertrek van een senior onderhandelaar zoekt de NVJ per direct een Belangenbehartiger/onderhandelaar media (0,8 - 1 fte). Als belangenbehartiger sta je in het hart van de NVJ. Je vertegenwoordigt de collectieve belangen van alle bij ons aangesloten journalisten en ondersteunt hen zo in de uitoefening van hun vak. Lees meer over NVJ heeft een vacature voor een Belangenbehartiger/onderhandelaar

1 oktober 2018

NVJ presenteert nieuwe dienst: NVJ Intervisie

De NVJ start een nieuwe dienst: NVJ Intervisie, voor mensen die behoefte hebben aan feedback en hun dagelijkse werkpraktijk willen bespreken. In kleine groepen ga je met elkaar aan de slag onder begeleiding van een coach. Na vier sessies neemt de coach afscheid en gaat de groep zelfstandig verder. Zowel freelanceleden van de NVJ, leden van de Auteursbond en freelancers die bij de Kamer van Koophandel staan ingeschreven, kunnen met 50 procent korting aan dit programma deelnemen. Lees meer over NVJ presenteert nieuwe dienst: NVJ Intervisie

20 juni 2018

Brief aan Mediafederatie: laat freelancers meedelen in winst uitgevers

De NVJ vraagt de Mediafederatie, voorheen het Nederlands Uitgeversverbond (NUV), om zich in te spannen om freelance (foto)journalisten mee te laten delen in de mooie resultaten die onder andere de Persgroep, Mediahuis en Sanoma in 2017 hebben behaald. Dit schrijven NVJ-voorzitter René de Monchy en algemeen secretaris Thomas Bruning in een brief aan Derk Haank, voorzitter van de Mediafederatie. Lees meer over Brief aan Mediafederatie: laat freelancers meedelen in winst uitgevers

14 juni 2018

Campagne Journalistiek heeft een prijs leidt tot bewustzijn en overleg met werkgevers

In het Jaarverslag 2017 dat tijdens de ALV op 2 juni werd besproken, wordt ruime aandacht besteed aan de campagne 'Journalistiek heeft een Prijs', die begin 2017 van start ging. Tijdens de ledenvergadering werd duidelijk dat de urgentie om de positie van freelancers te verbeteren onverminderd hoog blijft en dat de campagne wordt voortgezet met extra aandacht voor fotojournalisten, payrollers en journalistiek in de regio. Lees meer over Campagne Journalistiek heeft een prijs leidt tot bewustzijn en overleg met werkgevers

3 juni 2018
Resultaat 1 - 10  (van 130)

Pagina's

Verfijn resultaten

Trefwoorden