Nieuws

‘Brandbook’ zal redactiestatuut Viva vervangen

Ook in de toekomst zal de journalistieke inhoud van Viva centraal blijven staan. Zonder journalistieke content hebben de uitgaven geen waarde, noch voor consumenten, noch voor adverteerders. Dit heeft branddirector Joyce Nieuwenhuijs van Sanoma aangegeven in een gesprek dat zij dinsdag had met de NVJ.

23 december 2015
Lees meer

Redactie Telegraaf wil uitstel adviesaanvraag

De ondernemingsraad van De Telegraaf wordt door de directie onder druk gezet om voor het eind van het jaar te adviseren over de reorganisatieplannen, anders, zo dreigt de directie, geldt het Sociaal Plan niet meer. Over het nieuwe - minder gunstige Sociaal Plan - is nog geen overeenstemming met de bonden bereikt. De redactie van De Telegraaf heeft maandag bij een unaniem aangenomen motie de OR gevraagd om bij de directie aan te dringen op uitstel van de adviesaanvraag. Lees meer over Redactie Telegraaf wil uitstel adviesaanvraag

15 december 2015

NVJ in overleg met Persgroep over herindeling dagbladfuncties

Op maandag 7 december besprak NVJ Dagbladsecretaris Annabel de Winter met Bart Verkade van Persgroep de zorgen van de redactiecommissies van de oud Wegener dagbladen van Persgroep. Herindeling van de journalistieke functies in het Persgroep functiegebouw leidde tot veel onrust en vragen bij de redacties. Voor de NVJ aanleiding tot een goed gesprek.  Lees meer over NVJ in overleg met Persgroep over herindeling dagbladfuncties

9 december 2015
Resultaat 1 - 10  (van 72)

Pagina's