Nieuws

Onze rots in de branding

De fotojournalistiek is weer onder de aandacht gekomen. Onlangs is Eddy van Wessel voor de derde keer winnaar van de Zilveren Camera geworden.  Het juryrapport was overduidelijk. Eddy presteert al jaren op ongekend hoog niveau. Column van NVF-voorzitter Eric Brinkhorst over onder meer de veranderingen binnen NVF, de oproep om de petitie te ondertekenen en de laatste wijzigingen bij DPG Media. Lees meer over Onze rots in de branding

6 februari 2020

Blijf je stress de baas in 5 stappen (en meer tips over werkdruk op 20 november)

Een dag niet gewerkt is een dag niet online. Zeker voor journalisten is dat niet gemakkelijk. Er is immers nieuws. Altijd! Psycholoog en stress-expert Thijs Launspach gaat je tijdens het evenement 'Maak je niet (werk)druk! Zo pak  je het aan' op 20 november helpen om je werkdruk in toom te houden. Hier zijn alvast 5 stappen! Lees meer over Blijf je stress de baas in 5 stappen (en meer tips over werkdruk op 20 november)

8 november 2019

Vers in de Pers heeft een nieuw logo!

Vers in de Pers, de allerjongste sectie van de NVJ, heeft een nieuw logo! Bij een jonge club hoort een frisse uitstraling en daarom lieten ViP en de NVJ een vers logo ontwerpen door Hugo den Ouden. Voortaan herken je ViP aan een stijl die past bij de doelgroep: jonge journalisten die met een frisse blik naar de journalistiek kijken, ambitieuze starters die zin hebben in projecten en studenten die niet kunnen wachten om tegels te gaan lichten. Lees meer over Vers in de Pers heeft een nieuw logo!

13 augustus 2019
Resultaat 1 - 10  (van 311)

Pagina's

Verfijn resultaten

Trefwoorden