Nieuws

Tijd om je tarief te indexeren

Ondernemers hogen hun tarieven elk jaar een beetje op. Met het indexeren blijven je inkomsten tenminste gelijk aan consumentenprijzen die ook elk jaar stijgen. De NVJ, NVF, Auteursbond en De Coöperatie roepen hun leden op om hun tarieven professioneel te indexeren. Doe je mee? Hier lees je hoe én met welk percentage je jouw tarief zou kunnen verhogen.

24 november 2020
Lees meer

Laatste plaatsen beschikbaar voor gratis training fotojournalisten

NVJ Academy heeft een online training ‘Onderhandelen & Ondernemen’ ontwikkeld speciaal voor fotojournalisten die lid zijn van de NVF. Tijdens twee middagen krijg je antwoord op vragen als: in welke vijver met klanten vis je? Wat voegt jouw product toe aan de business van je (potentiële) klanten? Hoe onderhandel je over je tarief? Wees er snel bij want voor de training op 2 en 9 oktober zijn nog twee plekken beschikbaar. Lees meer over Laatste plaatsen beschikbaar voor gratis training fotojournalisten

28 september 2020

'Journalistiek in crisistijd' bijeenkomst voor ViP-ers en studenten

VOL - Studenten en starters opgelet! Op maandag 12 oktober kun je samen met aansprekende journalisten in gesprek met de winnaars van De Tegel 2019. Moderator van de middag is Amber Kortzorg. Dit is je kans om de top van de Nederlandse journalistiek van dichtbij aan de tand te voelen. Meld je snel aan, want er is plek voor maximaal 40 studenten en ViP’ers. Lees meer over 'Journalistiek in crisistijd' bijeenkomst voor ViP-ers en studenten

21 september 2020

Blijf je stress de baas in 5 stappen (en meer tips over werkdruk op 20 november)

Een dag niet gewerkt is een dag niet online. Zeker voor journalisten is dat niet gemakkelijk. Er is immers nieuws. Altijd! Psycholoog en stress-expert Thijs Launspach gaat je tijdens het evenement 'Maak je niet (werk)druk! Zo pak  je het aan' op 20 november helpen om je werkdruk in toom te houden. Hier zijn alvast 5 stappen! Lees meer over Blijf je stress de baas in 5 stappen (en meer tips over werkdruk op 20 november)

8 november 2019

Vers in de Pers heeft een nieuw logo!

Vers in de Pers, de allerjongste sectie van de NVJ, heeft een nieuw logo! Bij een jonge club hoort een frisse uitstraling en daarom lieten ViP en de NVJ een vers logo ontwerpen door Hugo den Ouden. Voortaan herken je ViP aan een stijl die past bij de doelgroep: jonge journalisten die met een frisse blik naar de journalistiek kijken, ambitieuze starters die zin hebben in projecten en studenten die niet kunnen wachten om tegels te gaan lichten. Lees meer over Vers in de Pers heeft een nieuw logo!

13 augustus 2019
Resultaat 1 - 10  (van 235)

Pagina's

Verfijn resultaten

Trefwoorden