Vers in de Pers heeft een nieuw logo!

dinsdag 13 augustus 2019

Vers in de Pers, de allerjongste sectie van de NVJ, heeft een nieuw logo! Bij een jonge club hoort een frisse uitstraling en daarom lieten ViP en de NVJ een vers logo ontwerpen door Hugo den Ouden. Voortaan herken je ViP aan een stijl die past bij de doelgroep: jonge journalisten die met een frisse blik naar de journalistiek kijken, ambitieuze starters die zin hebben in projecten en studenten die niet kunnen wachten om tegels te gaan lichten.

‘Met dit logo en de nieuwe uitstraling willen we ook dat Vers in de Pers een community wordt voor studenten en starters in de journalistiek’, aldus ViP. ‘Vers in de Pers moet dé plek zijn waar zij terecht kunnen met hun vragen, waar ze inspiratie vandaan halen en waar deze journalisten elkaar ontmoeten, zowel digitaal als tijdens evenementen.’

Verse plannen

Komende tijd gaat Vers in de Pers zich bezighouden met de positie van de starter op de arbeidsmarkt. Ook blijft de sectie zich inzetten voor diverse en inclusieve journalistiek. Afgelopen maanden is hard gewerkt aan een advies wat nu toegepast moet worden. Binnenkort kun je op de website terecht voor heel veel informatie en tips, specifiek op de ViP’pers gericht .

Vers in de Pers

ViP is de allerjongste sectie van de NVJ. Vers In De Pers vertegenwoordigt de belangen van meer dan 1.800 starters en studenten. Daarnaast organiseren de negen actieve bestuursleden gezellige borrels, workshops en evenementen.

Volg ViP op social media: @versindepers 

Volg NVJ op social media: @nvj 

Instagram: @nvjamsterdam