Tijdschriften

Do's & don'ts voor een succesvolle crossmediale titel

In de tijdschriftwereld is alleen “een blaadje maken” er niet meer bij. Bladenmakers houden zich ook bezig met televisie, online en evenementen. NVJ Tijdschriften organiseert op 12 oktober de bijeenkomst: Do's & don'ts: Hoe groeit een mediamerk uit tot een succesvolle crossmediale titel en welke skills moet je dan beheersen als journalist? Volgens Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, is het vooral een kwestie van doorgaan. ‘Je kunt niet even achterover leunen.’ Lees meer over Do's & don'ts voor een succesvolle crossmediale titel

23 september 2017
Resultaat 1 - 10  (van 17)

Pagina's

Online pionieren in de journalistiek

Hoor, leer en zie alles over de nieuwste digitale tools voor journalisten tijdens het event Online Pionieren op 5 juli. De secties Internet en Tijdschrift van de NVJ hebben de handen ineengeslagen voor een mooie avond over journalistiek pionieren in de digitale ruimte. Met Debora Post (NOS Kort), Melvin Captein, Annick van der Leeuw e.v.a.. Meld je aan!

Meer info&aanmelden